čtvrtek 14. července 2011

Happy Birthday!!! :)

Minuly tyzden som oslavila svoje xy narodeniny :D Ano vážení, už mi tiahne na "30"-tku :)  ach kiezby mohol ostat clovek naveky mlady ale na druhej co by to bol potom za zivot? :D Ja som svojim aktualnym vekom spokojna a užívam si život ako len vime. Chodim na brigádu, šijem, vyrábam nové náušnice, chodim sa prechadzat a další týždeň bude cestovný :) Ideme s priatelom trocha omrknúť Bratislavu a pojdeme aj do Viedne JUCHUUUU už teraz sa na to teším. Na nete som si už aj poobzerala všetky obchodiky kam by som rada zašla a určite medzi nimi bude aj "obchodik" ikea :D 
Taaak a kedže som mala narodeniny a k narodeninám patria darčeky tak tu suu :) 
Väčšinu z nich som si kupila sama. ANO kupujem sama sebe na narodeniny darčeky a co? :D 

 Novy stojan na pera...omalovaný na bielo a odecoupagovany:)
 kupila som si aj nove servitky na decoupage :) su od Cath Kidstone a zboznujem ten vzor!
 Ano dokonca aj lepiaca paska ma doakze potesit a este ako ked je s takym uzasnym vzorom! :D neviem co s nou budem lepit ale je uzasna.
  Jeden z mojich nakrajších darčekov! Prehoz na postel!!! a aky pekny! a je  taktiež od Cath Kidstone a je zo sekáča a je za 10 EUR! ano dobre čítate 10 EUR a vyzera uplne ako novy! 



 tato dózička je taká roztomila a stála 1euro...tak som ju tam nemohla nechat :) 
zatial ma vyuzite len ako dekor ale planujem kupit do nej nejake chutne cukríky :) 




  TAAAk a toto je moj druhy najsuprovejsí darček! OD priatela aj ked som si ho vybrala sama! :) je naaadherny a dokonca aj kava mi z neho viac chuti :)

 a toto je peňaženka od kamošky :) krasna....kvetinova 
Tento týždeň sa mi podarilo ušiť aj dve taštičky.
AA v sobotu ešte máme taku rodinnu grilovačkovo-guľašovu party na počesť my dear sister, ktora mala minulý týždeň promocie ale samozrejme že to bude spojene aj s oslavou mojich narodenín! takze dalsie JUCHU! :)
A aspoň jedna zo sestriných promócii :)
(ja+priateľ)
:o)
PRajem kraásny zvyšok horúceho letného večera!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat