neděle 28. října 2012

Nový človek?
Možno som...a som rada! Viac si užívať život, tešiť sa z maličkosti a deliť sa o tu radosť s inými. To som teraz ja. Isť po ulici, mať v usiach sluchadla, usmievat sa a nevsimat si, že ludia na Vas pozeraju ako sa cvoka. Chodiť na super koncerty, medzi este supernejsich ludi, ucit sa nove cudzie slovíčka. Sediet na lavičke v parku a sledovat ako sa lístie na stromoch pomkynajuco ševelí. A čítať! VEĽA ČÍTAŤ! a hlavne poéziu. (moj naj obľúbeny autor je momentalne Ján Marton) Odporúčam.
Robiť diáre a zápisniky a tešiť sa z toho! 




vychutnávať si posledné jesenne lúče slnka 
cestovať za umenim




zabávať sa s priateľmi


púšťať si staré gramofónove platne 








1 komentář:

  1. ako hovoris zivot si treba naozaj veľmi užívať naplno ved je len jeden!
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat